Bestellen

Toelichting over het plaatsen van een bestelling

Bestellen bij Manandshaving.nl/be gaat snel én eenvoudig. Ons bestelproces bestaat uit 4 stappen. Je bestelling is pas definitief na je bevestiging. Tijdens het bestelproces kan je altijd je (adres- en persoons)gegevens wijzigen.

1. Product selecteren en Winkelmandje

  • Product toevoegen in het Winkelmandje? Klik op de knop Bestel.
  • Je kan verder winkelen of doorgaan met het afrekenen in het Winkelmandje.
  • Klaar met winkelen? Klik dan op Afrekenen in het Winkelmandje of op Bekijk-en-bewerken-knop.
  • In het Winkelmandje kan je altijd producten verwijderen of het aantal wijzigen.

2. Voer je adresgegevens in

  • In het scherm Bezorgen moet je je adresgegevens invullen.
  • Klaar met je gegevens invoeren? Klik dan op Bestelling afronden.
  • Je hebt jezelf al eerder laten registreren bij Manandshaving.nl? Klik dan op Hier inloggen om in te loggen
  • Voer je gebruikersnaam en wachtwoord in en klik op Inloggen.

3. Kies je betaalwijze

  • Je kan op 5 manieren betalen. Aan sommige betaalmethoden zijn kosten verbonden.
  • (voor Nederland) iDEAL via een beveiligde verbinding
  • (voor België) Bancontact/Mister Cash via een beveiligde verbinding
  • Creditcard: VISA en Mastercard via een beveiligde verbinding (betaalkosten: € 0,95)
  • Achter betalen via AfterPay (betaalkosten: € 0,95)
  • PayPal (betaalkosten: € 0,95)
  • Vooruitbetalen per bank/giro (internetbankieren)
  • Als je accoord gaat met de Algemene voorwaarden klik dan op Order definitief plaatsen.

Orderstatus

Na je bestelling wordt je via e-mail over de diverse stappen op de hoogte gehouden.

  • Na je bestelling ontvang je via e-mail een orderbevestiging
  • Tevens ontvang je van onze Internet Payment Provider - Saferpay, PayPal of AfterPay - een transactiebevestiging.
  • Zodra Manandshaving.nl/be je bestelling verstuurt, ontvang je een verzendbevestiging met de PostNL pakketcode of barcode. Hiermee kan je eenvoudig je bestelling via de website van PostNL volgen.

Annuleren of wijzigen

Indien je bestelling nog niet is verstuurd, kan je eventueel de bestelling annuleren of wijzigen. Neem direct contact op met onze klantenservice om de annulering of wijziging door te geven.

Het annuleren of wijzigen van je bestelling is kosteloos. Heb je het pakket eenmaal geaccepteerd bij de postbode, dan zijn de verzendkosten bij een retourzending voor je eigen rekening.